Subject: Kirja tee kuivenduskraavi puhastamise kooskõlastus
From: "Allan Kalve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 16:29:03 +0200

Tere

Lääne-Harju vald soovib Laulasmaal, Klooga aiandusühistu tee (11397) ääres
olevat kuivenduskraavi puhastada.

Kraav asub osaliselt Maa- ja Ruumiameti hallataval  KÜ-l Kirja tee 50
(43101:001:1443), osaliselt 11397 Klooga aiandusühistu teel ja tee
kaitsevööndis.

Palun kooskõlastust ja tingimusi.

Lisan kuvatõmmise.

Lugupidamisega

Allan Kalve

nõunik • haldusosakond
5470 0738 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.